KLM Royal Dutch Airlines

De impact van high-quality content

MISSIE

KLM Royal Dutch Airlines werd opgericht in 1919 en is ’s werelds oudste operationele luchtvaartmaatschappij. KLM’s inflight magazine, Holland Herald, is ook het oudste inflight magazine ter wereld. Dit prestigieuze, maandelijkse magazine probeert passagiers te vermaken en te informeren tijdens hun vluchten, de merkpositionering van KLM te verbeteren en klantenloyaliteit te bouwen. Elke maand bereikt Holland Herald meer dan 2,7 miljoen reizigers.   

UITDAGING

Na een samenwerkingsverband van 48 jaar met zijn oorspronkelijke uitgever, daagde KLM ons uit om een frisse creatieve strategie, visual identity en contentformats te bedenken, waarbij de behoeften van het publiek, de merkpositionering van KLM en de voorkeuren van adverteerders werden afgestemd. 

SOLUTION

Het team van Hearst Create stelde voor om Holland Herald niet langer te beschouwen als een inflight magazine, maar als een volledig reis- en lifestylemagazine. We combineren high-end redactionele content en uitstekende visuele storytelling – gecreëerd door toonaangevende, creatieve makers wereldwijd – met een hoogrenderende advertentiestrategie.  

Lifestylecontent brengt mensen in beweging. In het geval van Holland Herald verbreedt het letterlijk hun horizon en enthousiasmeert het hen om de wereld te verkennen.

RESULTAAT   

Lezersonderzoeken tonen aan dat Holland Herald een hoofdrol speelt in de inflight experience van KLM-passagiers. Reizigers betitelen Holland Herald als “onmisbaar” tijdens hun reis. Uit enquêtes blijkt dat 94% van de KLM-passagiers Holland Herald kennen én lezen; 87% vindt de redactionele kwaliteit uitstekend; en de content inspireert 44% om een volgend KLM-ticket te boeken.   

ONZE SERVICE

Volledige productie van het magazine, inclusief:

  • Content development
  • Contentcreatie
  • Design
  • Editing
  • Beeldselectie
  • Advertising & sales
  • Drukwerk
  • Inrichting content workflow 
  • Website holland-herald.com 
  • Digitale magazine

CONTACT

Staat het behalen van de beste contentmarketingresultaten ook hoog op jouw agenda? Bel of mail ons gerust. We gaan graag in gesprek.   

Happy
Holland Herald readers.

That’s what happens when content marketing looks and feels like consumer media content.

increase of average reader appreciation score

since Holland Herald partnered with Hearst Create.

of KLM passengers surveyed

know and actively read Holland Herald.

Read more

"De kennis van Hearst Create op het gebied van strategie, conceptontwikkeling, channel management en data heeft ons geholpen bij de creatie en distributie van waardevolle content voor onze gebruikers wereldwijd."

Dremel, Danielle Beuker

"Hearst Create leverde een high-end creatieve strategie en concept voor onze wereldwijde doelgroep van kunstliefhebbers, -verzamelaars en curatoren."

TEFAF, Madelon Strijbos