Connect

Inspiratiemagazine voor duurzaam Keniaans telecommerk

OVER SAFARICOM

Transforming Lives: dat is het motto van Safaricom. Deze beursgenoteerde, Keniaanse mobiele netwerkexploitant, met een hoofdkantoor in Nairobi, is (met 63,5 procent marktaandeel) de grootste telecommunicatieprovider in Kenia. En tevens een van de meest winstgevende bedrijven in de regio Oost- en Centraal-Afrika. Al sinds 2000 is het welbekende Vodafone voor 40 procent aandeelhouder. Met zo’n enorm publiek pakt Safaricom haar kans om, als internationaal rolmodel, op allerlei manieren bij te dragen aan de duurzame ontwikkeling van Kenia – daar draagt een magazine zoals Connect aan bij.

DE CASE

Dankzij het zichtbare succes van inflight magazine Msafiri (Kenya Airways), mocht Hearst Create óók aan de slag voor Safaricom. In lijn met hun creatieve strategie bedacht het team een concept, in de vorm van een inspiratiemagazine, voor Safaricom. Met slimme ideeën, persoonlijke succesverhalen – groot én klein – en best practices uit alle hoeken van het land inspireert Connect Magazine de Keniaanse bevolking én houdt het hen up-to-date.

  • Spread uit MSafiri gemaakt door Hearst Create

ONZE SERVICE

Volledige productie van het magazine, inclusief:

  • Content development
  • Contentcreatie
  • Design
  • Editing
  • Beeldselectie
  • Drukwerk

CONTACT

Staat het behalen van de beste contentmarketingresultaten ook hoog op jouw agenda? Neem gerust contact met ons op. We gaan graag in gesprek over de mogelijkheden voor jouw merk.

Read more

Awards. Nominaties.
71 and counting

Content Marketing Awards Cleveland | Best of Content Marketing | International Content Marketing Awards London | Lovies | Digital Communication Awards | Digiday Content Marketing Awards | Grand Prix Content Marketing | World Travel Awards | Digital Magazine Awards | German Design Awards

Meet our team: Hearst Create’s director Lieneke